středa 17. září 2014

Profil: Anna Řeháková, propagace + dramaturgie


K Animotéce jsem se dostala přes svoji spolubydlící, Andreu Staškovou. Dlouhou dobu se tvářila tajemně a nesvěřovala se mi. Citovým vydíráním jsem z ní dostala informaci, že se chystá vypracovávat projekt do Studentského kina. Ztropila jsem hysterickou scénu a ona a zbytek jejích přátel mě musely vzít na milost. Po nějaké době jsem zjistila, že jsem jediná z nich, kdo se nějakým způsobem orientuje v animovaném filmu, a tak jsem se stala jedním z dramaturgů. Protože program už je vymyšlený, starám se teď v Animotéce dohromady s Jakubem Pacnerem o propagaci.

Musím říct, že Studentské kino pro mě bylo jako dar z nebes. Po roce na filmové vědě už jsem se málem usouvztažnila s faktem, že ze mě bude badatel. Svět teorie pro mě byl velkou zkouškou, ale praxe ve Studentském kině snad bude alespoň nějakým zadostiučiněním.

Mimo Animotéku mě můžete vidět v rámci sekce IKEA „Zeptejte se Anny“. Další dotazy tedy směřujte tam…


Žádné komentáře:

Okomentovat