čtvrtek 18. září 2014

Profil: Zuzana Kubánková, distribuce















Členem Animotéky jsem se stala po nedlouhém přemlouvání naší líbezné vedoucí, která mi přidělila nesmírně zajímavou a přínosnou funkci - obstarávání práv k filmům, komunikaci s distributory a smlouvání o ceny. Mimo to dělám praktické věci, jako je třeba zažehlování tašek s naším logem. Snažím se být neustále k dispozici, jak nejlépe to jen jde.

Animotéku dělám, protože mě to baví. Je to výzva a zábava! A taky proto, že cítím zodpovědnost za to, aby se někteří členové neupili a neubědovali ještě dřív, než celý projekt skončí.

Ve svém volném čase, kterého není příliš, vyřezávám po večerech loutky a skládám puzzle. Nejraději však trávím čas v přírodě. Mou oblíbenou lokalitou jsou Křivoklátské lesy, kde se zájmem pozoruji tvory jako brouky, motýly nebo housenky. Vnímám je jako bytosti s vlastní osobností. Každý přejetý šnek mě hluboce zarmoutí. Tato stvoření mi umožnila nalézt vztah k animovanému filmu. Naprosto chápu, proč tvůrci jako Trnka, Sekora a další zasvětili svou tvorbu hmyzu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat