neděle 21. září 2014

Profil: Jakub Pacner, propagace
















Do Animotéky jsem přišel jako úplně poslední. Když mi Anička z informační sekce společnosti IKEA „Zeptejte se Anny“ řekla, že bych mohl být jediným klukem mezi organizátory celého projektu, neváhal jsem. Pozice v PR týmu byla stejně lákavá, jako vidina pozorovatele dívčích hádek.

O animovaném filmu toho nevím tolik, co zbytek organizátorek. Před holkama si připadám, že o tom vlastně nevím vůbec nic. Jsem pouhý student žurnalistiky v obklopení žen z Filmové vědy. No a animáky od Pixaru jsem si zmínit netroufl. Štěstí, že jsem viděl Valčík s Bašírem. Nicméně proč dělám Animotéku? Starat se o propagaci něčeho takového, a ještě s Aničkou Řehákovou? To beru jako výzvu a zkušenost k nezaplacení! A celý projekt mě nesmírně pohltil jak kvůli partě, tak také kvůli jeho myšlence. Kromě propagace se také snažím uklidňovat již výše zmíněné hádky, ve kterých jde mnohdy o život.

Kromě Animotéky mě můžete vidět třeba v univerzitním Radiu R.

Žádné komentáře:

Okomentovat